niedziela, 10 kwietnia 2022

Wywyższony na drzewie życia

Dziś ja, Pan wywyższony na krzyżu, wchodzę w śmierć, aby wszyscy mieli życie. Teraz zawieram z tobą przymierze. Jest nowe, tak jak nasza przyjaźń, która zaczyna się dziś. Jest wieczne, tak jak moja wierność, silniejsza od śmierci. I to właśnie jest raj, gdyż ja jestem twoim życiem. Znów jesteśmy ze sobą razem. Przyszedłem z tobą aż na krzyż, abyś ze mną powrócił do królestwa. Teraz, kiedy ustał twój lęk przede mną, widzisz, że moja miłość do ciebie jest ukrzyżowana i przybita. Nigdy nie oddali się od ciebie, a ty nie oddalisz się ode mnie. Moją rozkoszą jest przebywanie z tobą, ponieważ ty porwałeś mi serce i stałeś się dla mnie rajskim ogrodem (Prz 8,31).Dlatego w pobliżu twojego drzewa, które daje mi śmierć, zasadziłem moje, które daje ci życie. Tu jest środek nowego ogrodu (Pnp 4,9-13) Ja, twój Oblubieniec, porzuciłem wszystko, by połączyć się z tobą. Nic już nie może nas rozdzielić, ponieważ moja miłość jest na zawsze z tobą, aby stała się twoją miłością do mnie. /o. Silvano Faysti/

Brak komentarzy: